En bild från Svartåbanan

Fjugesta banmästarbostad och uthus i augusti 1969. - klicka för att stänga rutan
Fjugesta banmästarbostad och uthus i augusti 1969. I uthuset fanns banmästarexpeditionen. Järnvägsmuseets samling. Publicerad onsdagen den 18 oktober 2006

Bilden visas på dessa sidor

På bilden syns dessa byggnader med anknytning till Svartåbanan

Tillbaka

Tillbaka till Nyheter
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Nyheter skapades den 18 oktober 2006 och har visats 28844 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2298872 besökare sedan den 18 oktober 2006