En bild från Svartåbanan
Reläer i en signalkur från en vägkorsning i Mullhyttemo den 20 januari 2007. Kuren fotograferades vid
museijärnvägen Gotlands Hesselby järnväg dit den kommit via
museijärnvägen Uppsala-Lenna jernväg. Kuren används numera vid Gotlands enda signalreglerade korsning mellan järnväg och landsväg. Rasmus Axelsson. Publicerad fredagen den 22 februari 2008
Bilden visas på dessa sidor
Tillbaka
Tillbaka till Sök
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Sök skapades den 18 oktober 2006 och har visats 26130 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2305332 besökare sedan den 18 oktober 2006