En bild från Svartåbanan

Rester efter utfartssignal i Latorpsbruk den 18 maj 1991. - klicka för att stänga rutan
Rester efter utfartssignal i Latorpsbruk den 18 maj 1991. I stenhögen bredvid spåret sticker en kabel upp som varit ansluten till den södra utfartssignalen i Latorpsbruk. Notera även den kapade rälen. Ingemar Juhlin. Publicerad torsdagen den 3 april 2008

Bilden visas på dessa sidor

Tillbaka

Tillbaka till Startsida
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Startsida uppdaterades den 5 februari 2008 och har visats 1815093 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2298912 besökare sedan den 18 oktober 2006