En bild från Svartåbanan

Upprivet järnvägsmaterial i Latorpsbruk den 28 maj 1991. - klicka för att stänga rutan
Upprivet järnvägsmaterial i Latorpsbruk den 28 maj 1991. I tunnorna ligger underläggsplattor och bredvid dem, upprivna räler. I bakgrunden syns en hög med sliprar och långt bakom tunnorna tycks ännu en utfartssignal ligga kvar. Ingemar Juhlin. Publicerad torsdagen den 3 april 2008

Bilden visas på dessa sidor

Tillbaka

Tillbaka till Startsida
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Startsida uppdaterades den 5 februari 2008 och har visats 1815101 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2298931 besökare sedan den 18 oktober 2006