En bild från Svartåbanan
Spåret har kapats upp mellan Latorpsbruk och Holmstorp den 18 maj 1991. Bilden är tagen vid den södra änden av Latorpbruk station in mot stationshuset. Ingemar Juhlin. Publicerad torsdagen den 3 april 2008
Bilden visas på dessa sidor
Tillbaka
Tillbaka till Berätta
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Berätta skapades den 5 februari 2008 och har visats 12062 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2318825 besökare sedan den 18 oktober 2006