En bild från Svartåbanan
Tåg på Örebro C mot Fjugesta kl 12.00 i slutet av juli 1973. Tåget bestod av ett ellok litt Hg och en personvagn litt B6. Björn Fura. Publicerad onsdagen den 18 oktober 2006
Bilden visas på dessa sidor
Tillbaka
Tillbaka till Forskning
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Forskning skapades den 19 februari 2008 och har visats 23701 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2298865 besökare sedan den 18 oktober 2006