En bild från Svartåbanan
Gränsskylt mellan Örebro kommuns och Banverkets spår den 29 augusti 2008. Den största delen den kvarvarande Svartåbanan ägs och sköts av Örebro kommun. I juni 2008 övertog man ytterligare en bit av banan och då sattes denna skylt upp. Rasmus Axelsson. Publicerad fredagen den 12 september 2008
Bilden visas på dessa sidor
Tillbaka
Tillbaka till Händelser
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Händelser uppdaterades den 7 mars 2014 och har visats 16656 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2317848 besökare sedan den 18 oktober 2006