En bild från Svartåbanan

Tåg på Örebro C mot Frövi i slutet av juli 1973. - klicka för att stänga rutan
Tåg på Örebro C mot Frövi i slutet av juli 1973. Tåget bestod av ett ellok litt D med träkorg och en personvagn litt B6. Björn Fura. Publicerad onsdagen den 18 oktober 2006

Bilden visas på dessa sidor

Tillbaka

Tillbaka till Startsida
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Startsida uppdaterades den 5 februari 2008 och har visats 1826846 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2320904 besökare sedan den 18 oktober 2006